Torsdag 6 Maj

1kommentarer

Grattis till Pia Nyberg och Mikael Sköld som fyller 20år idag!

Idag är det lekgruppen som gäller och tacka för det. Sitta på en stol och dricka te medans Grace kryper omkring. Låter bra idag. Chloe kom in och väckte mig i morse och sa att hon skulle hoppa på mig men jag frågade om vi inte kunde mysa istället och det gick lika bra så hon hoppa ner i sängen med mig så låg vi och myste och pratade i en kvart sen var hon tvungen att göra sig klar. Det gjorde min dag att hon kom och myste.


Som varje dag denna vecka så har jag varit uppe sent pga Def Leppard, ja jag är nog lite småkär men det skiter man väl i? Vi bor ju i olika länder men kärlek har inga avstånd eller ålder. Sjukt att man helt plötsligt kan se en person ur en annan synvinkel. en person man känt i sex år men först nu ser dom fina sidorna. Var kanske inte redo att se Def Leppard på det sättet förr?

Kom att tänka på att mitt hår växt skit mycket sens jag flyttade hit! Är 4 månader sens jag kom hit på lördag.

Så här såg det ut när jag åkte hit för fyra månader sen.

 

Så här ser det ut nu

 

Håret är längre och ansiktet är smalare. Tänk vad man kan förändras på fyra månader. Jag är lyckligare men ser ut som en lurv. Ska ändå raka av mig det när jag kommer hem, säger jag nu ja men kanske ändrar mig. Klippa det ska jag absolut göra när jag kommer hem! Tills dess spar jag det så jag kan göra nå fränt när jag kommer hem! Ska dock gå och toppa det snart då det är blä av allt.

Nej nu är det dags att borsta tänderna och ge sig iväg till lekgruppen. Ny design är på väg snart också. Ut med det mörka och in med det ljusa .

 

/stina

 


1 kommentarer

Storasyster Frida

06 May 2010 17:26

Är du duktig på att göra designer? Jag vill ha en ny :P

Kommentera

Publiceras ej