Måndag 23 Maj

0kommentarer

Glömde berätta två saker i förra inlägget som är bra nyheter. Eller vet inte om man kan kalla det nyhet, kanske information. Spelar väll inte sådan stor roll. Men innan jag berättar så vill jag bara efterlysa min lillasyster. Hallå, jag har inte pratat med dig på över en vecka, svårt att komma in på msn? Jag snaknar dig!
Nu till det jag ska berätta!

  1. Jag kommer till Sverige 12 Juli klockan 19.00 och lämnar Sverige 19 Juli klockan 13.10.
    och är det någon glad och underbar jävel som vill möta mig och min mage på flygplatsen då så skulle det vara underbart!
  2. Jag har känt skitungen röra på sig. Det var förra veckan på morgonen när jag låg i sängen som jag kände hur skitungen vred på sig. Eller så fint som jag beskrev det för Frida "Kändes som en slemmig fisk som vred på sig" Bara så ni kan förstå känslan liksom!

Och ja, har någon sett/pratat med min fina lillasyster så kan ni ju tala om att jag saknar henne! Och jag saknar min storasystrar Emma och Frida också såklart, samt min knäppa lillebror Wictor!

/stina

Kommentera

Publiceras ej