Måndag 23 Maj

1kommentarer

Jag har nu hört lillskitens hjärtslag för första gången, och det var otroligt. Jag har verkligen någon som lever inom mig, som kommer vara mitt barn i November. Hur sjukt är inte det? Jag blev alldeles tårögd! Att höra hjärtslagen berörde mig mer än när vi såg bäsen på första ultraljudet. Sådan otrolig upplevelse! Tror Mr lovely kommer bli avundsjuk nu. Får ta med honom nästa gång och fråga om hon kan göra det igen vilket hon säkert gör.

Barnmorskan har fortfarande inte börjat vägt mig så jag ställde vägde mig själv när jag var där för jag ville se om jag gått upp något. Har inte gått upp ett endaste litet gram! Jag vill gå upp lite så ungen har något att ta ifrån utifall jag skulle bli sjuk. Börjar fundera på om det är en liten pojk där inne eftersom att magen växer men vågen står still. Men jag har fortfarande en känsla av att det är en tjej, men jag bryr mig inte om vilket kön så länge den mår bra.

Jag var säker på att jag iallafall gått upp ett halvt kilo om inte mer. Om man kollar på bilden från vecka 13 och nu vecka 15. Två och en halv vecka mellan bilderna. Jag är större men väger inte ett gram mer. Hur fan kan dte komma sig?


/stina

1 kommentarer

lillasyster

23 May 2011 18:11

hej!!!!!! jag har fått virus i min dator så jag kan inte använda den, och det finns inte msn i lucas dator som jag lånar nu. gick in på din blogg idag och såg att du hade efterlyst mig!! jag visste inte exakt vilken dag ni skulle komma hem men visste att det iaf var typ i helgen. magen har ju vuxit massor!! :D och vilken fin vagn ni har köpt!!!! saknar dig massvis. <3 var det du som ringde tidigare föresten? mattias slog upp lands nummret cch såg att det var från storbrittanien/nordirland. Och då sa jag att det måste vart du, och han frågade, men hon är väl inte i strbrittanien? Han visste inte att storbrittanien är england haha å han kallar mig o allmänbildad ;) men ring om du vill, om det inte är för dyrt. ska fixa någon som kan fixa min dator snart så kan vi prata. älskar dig <3<3<3

Kommentera

Publiceras ej