Fredag 11 November

1kommentarer

Har åkt på en förkylning så mår som en påse nötter och mår inte direkt bättre när Leon tyckte att han och jag skulle vara vaken en timme efter att han ätit båda gångerna inatt. Tur att han är så fin så man inte kan bli sur på honom. Han skrek inte eller nå utan bara gnällde när jag la ner honom i sin säng och så var han klar vaken så var bara att ta upp honom och gå in i tvrummet så Justin kunde få sova. Men idag är det äntligen fredag så då kan Justin få gå upp med honom om Leon får för sig att vara lika bråkig som igår natt. Hade jag inte varit förkyld och slö så hade jag inte brytt mig att gå upp mitt inatten. Aja, färdig gnällt nu.

 

Här är en bild på Leon när han låg och sov i våran säng imorse. Jag tycker det är helt otroligt att han kan rulla över på sidan när han bara är två veckor gammal fast han har kunnat göra det i en vecka eller så. Men det kanske är vanligt att dom kan det? Mammas älskling!


Han tar flaskan utan problem också. Har pumpat ut bröstmjölk och matat med flaska så att han lär sig utifall jag måste lämna bort honom någon gång. Sen är det ju bra om han tar flaskan för då kan jag få sovmorgon en dag varje helg så kan Justin mata honom, man är ju inte dum! Inatt så var det fyra timmar mellan gångerna han åt, hoppas det håller i sig! Min beräknade förlossning var idag förresten, tycker det är himla underbart att han redan är här dock!


/stina

1 kommentarer

lillasyster

12 Nov 2011 18:59

Vad mysigt han ser ut att ha det. Ja jag tror det är tidigt att han vrider sig till sidan :)

Kommentera

Publiceras ej