Fredag 7 Oktober

1kommentarer

Vecka 35+0 idag och jag skulle göra vad som helst för att få ut bebisen nu! Är sjukt less på detta nu men jag vet att bebisen kommer när det är meningen att den ska komma. Jag känner mig inte uttråkad av att vara hemma för jag känner mig säker hemma, går inte riktigt att beskriva. Känner att jag inte riktigt kan slappna av när jag är ute på stan, jag vet inte varför. Tror jag ska ta en lång promenad till affären och köpa en färsk annanas och sen äta den samtidigt som jag hoppar ner för trappan, sen avsluta allt med att massera bröstvårtorna. Dom säger att allt det där kan sätta igång en förlossning, fast jag vet att jag inte kommer att prova. Inte än, en vecka till sen så är det nog!

Tycker inte att den här bilden ger magen rättvisa då den ser "liten" ut på bilden.

 

/stina

1 kommentarer

lillasyster

10 Oct 2011 09:03

Hej, ville bara säga att det är fel på min msn, ifall du undrar varför jag aldrig är online. Vi får prata på skype ist, jag ska börja logga in på den ist. Ring mig om det är något, och absolut om det är något på gång. Du vet att det går att skicka sms till våran hemtelefon också. Känns som jag inte har pratat med dig på jättelänge. Hoppas allt är bra, saknar dig syster!! <3 <3 Och snart kommer mitt lilla systerbarn, längtar! Nära nu! :) Älskar dig. <3

Kommentera

Publiceras ej