Måndag 10 Oktober

0kommentarer

Imorgon är det en månad kvar till beräknad förlossning men var till barnmorskan idag och hon sa att bebisen är mer än redo att komma ut nu. Ska se henne om två veckor igen men hon sa att hon tror att bebisen kommer komma innan det. Om vi började ha mycket sex nu så kommer nog bebisen inom en vecka sa hon. Dags att försöka att förföra Mr lovely! Önska mig lycka till! Allt såg iallafall bra ut med bebisen och h'n ligger väldigt långt ner så förhoppningsvis så kommer h'n ut snart! Och barnmorskan sa att hon tycker att jag ska amma även om lite utav min imunförsänkande medicin går ut i fostermjölken så det kändes skönt.


Efter att jag varit till barnmorskan så åkte jag in till Birmingham med Helen och Chris. Vi gick omkring i ett stort shopping centrum och kollade. Chris köpte en tröja men blev inget för mig och Helen. Kul att träffa dom men fy satan vad trött jag är nu, skulle lätt kunna lägga mig och sova men då kommer det bli svårt att somna ikväll istället. Har inte direkt något att skriva idag för det har inte hänt så mycket. Tror jag ska gå och försöka få igång denna förlossning nu istället: käka ananas, ta en långpromenad och försöka att förföra Mr Lovely när han kommer hem!


/stina

Kommentera

Publiceras ej