Tisdag 4 Oktober

0kommentarer

Justin och hunden mår bättre så nu är det min tur att må som en påse skit istället. Ont i kroppen, yr och ryggont. Dom säger att man ska njuta av sista tiden som gravid innan bebisen kommer för då får man inte sova nå mer men jag hur fan ska man kunna njuta när man inte kan sova för att magen är för stor? Nej nu är jag allt bra less och gnällig! Men bebisen trycker på bra neråt och har börjat bli mera still nu så kanske är något på G om någon vecka, man kan ju alltid drömma. Justin däremot vill att bebisen ska stanna där inne till minst vecka 38, men han bär inte runt på den här bulan heller. Och han kan sova på mage hela nätterna, livet är inte alltid rättvist! Men finns folk som har det så mycket värre än mig men är skönt att klaga ändå!


Tänkte gå och simma idag men med tanke på att jag mår som jag mår så får det bli en annan dag. Ska ta och äta lunch snart och sen lägga mig och dö i sängen. Har fått små bristningar under naveln också nu, kul! Även fast att jag smörjer med den där jävla oljan minst två gånger om dagen, får hoppas dom inte blir allt för jävliga.


Jag tror Justins pappa börjar längta efter bebisen nu för när vi är där så frågar han om jag sjunger/pratar med magen för det måste jag så bebisen känner igen min röst när h'n kommer ut. Sen sa han i förrgår att det skulle vara kul om bebisen kom ut nu medans det är sånt fint väder ute men Justin protesterade och sa att bebisen inte är klar än och Justins pappa sa "Den kan komma när som helst nu, lika bra att du är redo" . Sen frågar han om jag börjar känna något eller om det kommit nå mer vatten. Och så sa han att om bebisen skriker så kan vi lämna h'n hos dom för dom är vana vid bebisar som skriker med tanke på att hans mamma hade 10 barn och Yvonnes mamma hade 9 barn. Innan så har han sagt att han skulle flytta till Australien så att han inte behövde vara barnvakt. Kul att dom båda ser fram emot bebisen.


Nämen lunch nu då, sen dö lite.

/stina

Kommentera

Publiceras ej