Fredag 9 September

0kommentarer

Vecka 31+0 idag! 9 Veckor kvar till beräknad förlossning, får se om dessa 9 veckor går fort eller långsamt. Bara att börja äta starkmat och hoppa små grodorna när bebisen har fixerat sig för nu är jag färdig med att vara gravid. Fast Justin säger att jag inte får göra det men det skiter väl jag i. Bring on vecka 37, då ska bebisen komma! Punkt slut!


Så vad händer idag? Ska åka in till Solihull och handla lite, vi ska på kalas imorgon så måste köpa två presenter. Justins kusins barn fyller år så vi ska fira dom imorgon. Dom bor i Australien men dom har varit här i England nu i ca 3 veckor. Lilla Jasmine 1år och lille Xavier 2år, Xavier fyllde år för en månad sen tror jag och Jasmine fyller imorgon men dom firar det tillsammans imorgon. Så ska iväg och köpa något litet till dom eftersom dom flyger hem till Australien snart så kan inte köpa något stort. Blir väl en liten tröja eller nå.


Justin ska ut med grabbarna ikväll så jag köper nog en badbomp åt mig själv så jag kan ha ett skönt bad. Sen blir det väl säkert något till vårat lilla monster också <3 Måste köpa större trosor också för just nu är det bara Justins kalsonger som passar. Sen måste jag köpa en topp/bh som jag kan sova i för igår såg jag en fläck på lakanet så nu är friden över. Kanske tittar in på resturangen för lite lunch också, får se. Nej nu ska jag göra mig iordning!


Bjuder på två bild på mig och mina syskonbarn.
Vilmer

Nova

 

/Stina

Kommentera

Publiceras ej