Fredag 27 April

0kommentarer

Hade ingen ork att skriva igår för Leon sover dåligt igen, kan vara för att vi inte är hemma men tror det är tänder på gång som jag nömnt så många gånger. Han hade feber igår kväll men den är borta nu som tur är, dock är han lite kinkig.


Idag är Leon 6 månader, tiden går så fort så jag hinner inte med! Tänk snart fyller han ett och jag får baka hans första tårta. Undrar vad för personlighet han kommer få, undrar vad hans favorit mat kommer vara osv. Allt detta att upptäcka och så mycket mer! Mammas lilla Leon!



Jag minns fortfarande hur det kändes när jag fick upp Leon på bröstet. Var så förvånad över att få se den lilla killen som några minuter innan hade legat i min mage. Hur han låg där och kollade på oss och Justin storgrät av lycka medans jag bara låg där med händerna runt han. Det är en otrolig upplevelse att få barn. Jag kan inte säga att jag kände att mitt hjärta värkte av kärlek men jag kände kärlek men inte starkare kärlek än vad jag kände för Justin om ni förstår. Fatta mig inte fel, jag älskar mitt barn men dom första dagarna älskade jag Justin mer än Leon för jag försökte fortfarande lära känna honom. Idag älskar jag Leon mer än Justin men min kärlek till Justin är nästan lika stark men ni med barn vet hur ens kärlek för ens barn är. Mina grabbar är mitt allt!


/stina

Kommentera

Publiceras ej