Måndag 30 April

0kommentarer

Idag är det sista april vilket är en helt vanlig måndag här i England. Idag regnar det inte men vädret är fortfarande dåligt så vi blir bara inne. Justins föräldrar kommer nog och hälsar på oss om en stund för dom saknade Leon så mycket sa dom. Leon ligger just nu och sover men vaknar nog snart och vill ha lunch, blir banan blandat med yougurt.


Nästa vecka åker vi till Sverige och vet inte om jag längtar eller om jag gruvar mig. Jävla bök med väskor och unge, dock är det ju värt när man får träffa alla men ändå. Mamma hämtar oss på arlanda iallafall så stannar vi hos henne några nätter innan vi beger oss upp till bollnäs. Vet dock inte hur vi ska ta oss upp dit, är rädd att jag måste böka med tåg. In med väskor,barnvagn,barnstol, unge och en själv, blir bara svettig jag tänker på det. Men får jag hjälp av mamma när jag stiger på sen hjälp av någon annan när jag stiger av så ska det väl gå bra. Äh, orkar inte tänka på det nu för då får jag bara ont i magen!


Leon tycker verkligen om sin hoppgrej nu, han tycker om den så pass mycket att han till och med sover där. Såhär hittade vi honom igår och så hittade jag honom såhär imorse igen. Gounge och gunga sig själv till sömns!

 

Försökt att ringa hälsocentralen så jag kan få en tid för hans eksem men är kö såklart och har man barn har man inte direkt tid att hänga kvar och vänta. Fattar inte varför jag inte kan få boka en tid utan måste ringa på morgonen så kan jag om jag har tur få en tid. Less man blir. Sen fipplar han bara med nappflaskan så vet inte om han har ont någonstarns. Men är ju glad i övrigt. Nej nu ska jag fixa lunch.

 

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej