Tisdag 17 April

0kommentarer

Läste att många bebisar som använder napp vaknar på natten för att dom tappat nappen. Efter att ha läst det så funderar jag starkt på att ta från han nappen, tycker att han ändå börjar bli stor nog att vara utan. För nu har han ju inte behov att få suga på något som han hade när han var mindre, nu använder han ju mer nappen av vana. Så antingen ta bort nappen nu eller vänta tills han blir stor nog att förstå. Undrar vad som är lättast? Får fundera på det där lite.


Nästa vecka ska Justins föräldrar åka utomlands så då får vi bo i deras hus om vi vill. Vi måste ändå åka dit och vattna deras blommor så vi kan ju lika gärna bo där. Dom har ju trädgård också så då behöver jag bara öppna dörren så kan Abby få vara utomhus och Leon kan få sova i vagnen ute om det inte regnar. Sen har dom ett stort badkar! Sen har dom större tv och fler kanaler, låter lockande!


Vet inte alls vad som händer den här veckan. Ska iväg och väga Leon på torsdag förmiddag annars har jag ingenting planerat så får ta veckan som den kommer. Skickade sms till Claire för en stund sen så får se om hon svarar så kanske vi går över dit en stund. Har inte så mycket att skriva för det händer inte så mycket just nu. Skriver mest så att ni vet att jag lever! Men i brist på ord så slänger jag upp några bilder.

/stina

Kommentera

Publiceras ej