Tisdag 24 April

0kommentarer

Idag är dte två år sedan jag träffade Justin för första gången. Inte trodde jag då att han skulle bli sådan stor del av mitt liv samt ge mig världens finaste son. Två år, känns mer som fem. Har fortfarande fjärilar i magen även om jag många gånger skulle vilja låsa ut honom. Men det beror nog mer på att jag inte får så mycket sömn som jag skulle behöva för han gör ingentligen inget fel, bara jag som har kort stubin ibland. Jag är så glad att Glyn parade ihop oss, och jag är så glad att en kyss utanför en toalett på en gayklubb kunde vara början på något så underbart!


Bjuder på några bilder på oss när det bara var vi två.

 

 

Ikväll åker vi och bor hos i Justins föräldrars hus i några dagar eller blir kanske resten av veckan. Har gjort köttfärsås åt Leon nu på morgonen så får se om han tycker om det. Gjorde den barnvänlig så jag och Justin kan äta resten imorgon samt krydda den så som vi vill då. Hoppas Leon tycker om det, annars får vi försöka med fisk. Nästan så jag tror att han är vegitarian. Såhär såg det ut i söndags när Justin matade honom och då var det kalkon i maten. Han åt några tuggor sen spottade han ut resten.

 




Just nu ligger skitungen och sover men vaknar nog snart och vill ha lite lunch. Snart, han vaknade nu!


/stina

Kommentera

Publiceras ej