Torsdag 12 Mars

2kommentarer

Bara för att jag skulle sätta mig ner och blogga så vaknar såklart Leon. Så får ta och skriva lite snabbt. Vi var iväg och köpte en barnmatstol till Leon igår och han gillar att sitta i den, han premiär åt i den imorse och gud vad underbart att slippa ha honom i knä! Nu kan han grisa hur mycket han vill och jag slipper bli täckt i mat.


Han är fortfarande lite osäker på hoppgrejen vi köpt men han börjar bli mer och mer säker så han hoppar nog om en vecka. Han satt där i tio minuter igår utan att grina så det är ju bra. Han har börjat röra på sig mer och mer när han ligger på golvet nu. Han skjuter sig själv åt sidan med fötterna utan att rulla över på mage om ni fattar. Sen imorse så låg han i våran säng och jag hade datorn på mage så låg han och sparkade på datorn så flyttade på hans fötter men efter 30 sekunder hade han lyckas få dit fötterna igen och sparkade. Busunge! Sen tycker han det är jätte kul att få klämma och känna på folks annsikten, han flinar och skrattar.


Nej nu får jag inte skriva nå mer för Leon. Vi ska ta och åka in till Solihull och handla lite små saker!


/stina

2 kommentarer

Anonym

12 Apr 2012 14:09

nu är det faktiskt april och inte mars ;)

Julia

12 Apr 2012 14:42

Beställde sån till Lucas förra veckan också :-) är den bra?

Hoppas min kommer snart :)

Kram julia

Kommentera

Publiceras ej