Torsdag 19 April

0kommentarer

Leon väger nu 8500g! Mammas stora kille! Hon tyckte att han växer bra och verkade vara en riktigt glad liten kille. Fick lite tips om hans välling och mat och jag ska fortsätta att ge honom välling vid varje måltid tills nästa gång vi kommer. Sen ska jag börja ge honom plock mat vilket skrämmer mig. Visst man ger bara små bitar men ändå. Bara att försöka, han måste ju få börja med plockmat någongång så. Sen så ska han börja få typ mellanmål vid lunch som sen ska bytas ut mot en måltid. Fick lite papper med information också vilket var bra.


Ikväll ska vi äta middag hos Justins föräldrar sen kanske Leon sover kvar för dom ville få låna honom lite. Dom åker ju som sagt bort på söndag så dom vill väll mysa upp sig så dom klarar sig en vecka utan Leon. Inatt fick han sova i våran säng för jag orkade inte gå upp ur sängen flera gånger under natten. Han vaknade bara till två gånger för nappen så jag känner mig utvilad. Får hoppas han börjar sova bättre snart.


Fick veta en sak imorse som gjorde mig glad och förväntansfull men väntar någon dag med att skriva ut det här för vet inte om jag får säga än. Men går just nu runt med fjärilar i magen! Hoho så spännande!


Just nu håller jag på och kokar ett äpple som Leon ska få till mellanmål. Ska mosa det så får han äppelmos, det går nog hem. Han är ju matglad våran grabb!

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej