Torsdag 23 Februari

0kommentarer

Har varit iväg och träffat Sara och lilla Sofia några timmar vid lunch. Ungarna låg på golvet brevid varandra och kollade på varandra. Leon pratade så det stog härliga till och efter en liten stund kom även Sofia på hur man pratar. Dom sparkade med benen och viftade med armarna samt kollade varandra i ögonen. Kärlek vid första ögonkastet tror jag! Hon är så liten mot för Leon, men Leon är ju 10 veckor äldre också så. Sara och Michael skrattade åt Leon som låg och pratade samt flinade åt dom, men Sofia börjar nog på när som helst hon också. Hon flinar lite grann samt pratar lite ibland så hon är på g. Var iallafall kul att träffa Sara igen, kul att hon mår bättre nu så blir till att få snygga naglar igen snart.


Leon är hos sin farmor och farfar just nu för dom ville få vara med honom lite eftersom att vi åker till Sverige i tio dagar imorgon. Så jag ska ta och packa i lugn och ro. Sen efter det blir det ett sova en stund sen tar jag kanske hunden till parken, beror på hur länge jag känner för att sova. Kommer behöva energi för imorgon eftersom att jag flyger själv med Leon. Ska bli så kul att få träffa mamma! (Och Inge såklart!) Sen kommer pappsen och hämtar oss på söndag. Undrar vad man får för svenskmat till middag imorgon?


Nej nu ska jag sluta lata mig och packa klart samt gå och skita ifred för en gångs skull. Saknar verkligen att få gå på toa ifred, varje gång jag går och ska bajsa så börjar Leon grina! Om han sover så vaknar han, alltid! Så antingen har jag en unge som gallskriker utanför dörren eller så har jag en unge på golvet brevid mig. Nej nu ska jag njuta av att få gå i lugn och ro, underbart!


/stina

Kommentera

Publiceras ej