Tisdag 31 Januari

0kommentarer

Har varit iväg och träffat min doktor nu på morgonen och han sa att jag kan börja äta som vanligt igen! Gjorde blodprov också så dom kan se hur pass aktiv min sjukdom är men jag mår ju bra och det är ju det som är viktigast. Leon är hemma hos sin farmor och farfar och han kommer hem igen vid halv ett för då ska vi gå iväg och vägas. Får se om dom mäter honom också, dom gör typ aldrig det här i England. Vet inte varför men är ju olika i alla länder. Här i England så börjar dom inte med smakportioner förens dom är 6 månader och man börjar väl vid 4 månader i Sverige eller hur är det?


Medans Leon är hos farmor och farfar så ska jag passa på att gå på toa i lugn och ro samt sova några timmar. Lovade Justin att jag skulle ta hunden till parken men tror inte jag orkar, sängen lockar mer. Leon vaknar oftast vid sex för att äta och sen sova igen. Imorse vaknade jag kvart över sex och Leon sov fortfarande så jag gick upp för att göra iordning hans flaska men bara för att jag gick upp så sov han ju såklart tills kvart över sju. Men fick ju njuta av en kopp te i lugn och ro iallafall och det är ju inte varje morgon precis. Hoppas Leon har sovit lite hos Justins föräldrar annars lär jag få en grinig bebis senare. Han har svårt att sova där för han blir helt till sig när han är med dom. Sen ibland när Leon somnar så vaknar han till och tittar upp och då brukar jag stoppa in nappen och stryka han på huvudet så somnar han om. Men Justins föräldrar börjar prata med honom så då vill han ju verkligen inte sova. Dom tok pratar inte med honom utan säger åt han att han ska sova osv men det vill ju inte han när någon pratar med han. Sen så flinar och pratar han jämt med dom så det är ju svårt för dom att inte le åt honom. Men vi ska skaffa en resesäng som vi ska ställa i deras extra rum.


Nej nu ska jag gå på toa i lugn och ro sen sova en timme!


Dom säger att kvinnor kan göra två saker samtidigt och det är nog sant. Matar mig själv och Leon på samma gång. Ibland måste man vara lite händig!




/stina

Kommentera

Publiceras ej