Tisdag 19 Juni

1kommentarer

Ja, det går lite upp och ner meb bloggandet. Men händer inte mycket och internet dör 9 av 10 gånger när jag ska logga in. Men passar på att skriva lite nu när det ville fungera.


Leon är full i bus och får tag i allt nu för tiden. Han sitter inte än och kryper inte heller men om det är något nära till hands så får han tag i det. Men han kan sitta liten stund men sen slänger han sig bakåt men det kommer väl så småningom. Han äter nu kött, fisk osv utan några problem och bryr sig inte om det är "klumpar" i maten. Mycket mer än så är det väl inte på "Leon fronten" just nu. Eller just ja, fick klippa håret hans runt öronen igår för första gången. Jag är en sån som hatar när killar (bebis som man) har hår som ligger över öronen så igår klippte jag bort det så nu kan jag kolla på Leon utan att bli alldeles nervös. Fast det kanske var att ta i.


Vad händer på "Stina fronten" då? Inte mycket. Har ju som sagt p-stav och har blött till och från i fyra veckor men det verkar ha slutat nu. Peppar peppar! Så har varit klen,trött och hängig. Börjar fundera om blodvärde är dåligt så kanske skulle ha tagit en sväng om till hälsocentralen för att kika på det.


Leon sov hos farmor och farfar inatt och han är fortfarande där men kommer hem om en stund. Gud så jag längtar efter mitt lillhjärta. Har haft så tråkigt idag och förstår inte vad jag hade för mig om dagarna innan vi fick Leon. Men var skönt att få slappa lite men nu kryper jag ur skinnet snart av längtan!


På fredag åker vi på "mini semster" med Justins föräldrar till Wales. Ska på i en stor husvagn (kallas trailer kanske?) över helgen. Dock ser det ut att bli regn men vi hittar nog på något ändå. Dom har inomhuspol så vi kan bada med Leon iallafall. Leons farmor har köpt ett par badbyxor åt honom så han kommer vara riktigt snygg!


Mammas sötsnöre!

 

/stina

1 kommentarer

Storasyster Emma

20 Jun 2012 21:54

Vad lik Leon är dig på översta bilden när du var liten!! =)

Kommentera

Publiceras ej