Fredag 30 Mars

1kommentarer

Morrn Morrn! Just nu ligger Leon och leker på golvet medan jag sitter och slöar framför datorn. Tror Leon börjar bli trött så han åker nog i säng snart så kan jag äta frukost i lugn och ro. Skulle vilja gå och lägga mig igen när han lägger sig men Joy våran granne kommer och hälsar på halv elva. Mötte henne utanför dörren igår och hon s aatt hon precis skulle komma och hälsa på oss så vi bestämde att hon skulle komma över idag istället. Så roligt att alla tanter på gatan tycker om Leon så mycket.


Hittade två hattar/keps åt Leon igår samt "solkräm". Men det heter väll inte solkräm? Vad heter det? Kan någon kommentera och berätta om det verkligen heter solkräm eller om det heter något annat. Åt lunch med Claire också sen åkte jag hem till Justins föräldrar och så kom Justin dit efter att han slutat.


Just nu håller jag på att tvättar så hoppas att solen tittar fram snart så jag kan hänga ut kläderna så jag slipper använda torktummlaren. Måste ta och klä på mig och kamma mig också så jag ser ut som folk när vi får besök.


/stina

1 kommentarer

lillasyster

30 Mar 2012 08:57

solskyddsfaktor :P

Kommentera

Publiceras ej