Måndag 10 Augusti

4kommentarer

YES! Jag har en intervju imorgon 15.30! Nu är jag glad! Hoppas jag får det! Dock är det ett kvällsjobb men jag tar vad jag får! Så nu får ni hålla tummarna för att jag får det. Och vet ni vad det bästa är? Det är i porten bredvid! Vadå ha nära till jobbet? Då kan jag ju till och med springa hem och rasta Vanilla, underbart!

Idag har jag och Mr j varit på stan. Jag lämnade in CV på ett ställe sen var vi och kolla i olika inredningsbutiker samt var på apoteket. Vanilla fick stanna hemma och när vi kom in genom porten när vi kom hem så hörde man henne ända ner. Vi bor på andra våningen och man hörde henne gnälla. Men vad kan man göra, vi måste ju vänja henne vid att vara ensam annars kommer hon ju aldrig lära sig och kommer då gnälla jämt. Imorgon har jag tid hos doktorn här i Örebro, kanon! 13.30 så hinner hem och äta lite innan jag ska på intervjun, är redan nervös!

Och Mr j har köpt en fläkt! Så underbart! Nu slipper jag svettas när jag sover och det slipper bli så jädrans varmt i vardagsrummet. Nej fläkten är min bästa vän just nu. Hatar att man ska behövas svettas så förbannat utav kortisonet. Hoppas jag inte får en svettattack under intervjun imorgon. Fick inte det i söndags iallafall som tur var! Min gammelmormor ringde mig idag också, hon ville att jag och Mr j ska gå ut och äta lunch med henne och hennes gubbe på lördag. Så det ska vi göra och sen ska vi på middag hos lillasyster och hennes gubbe! Och på söndagen ska vi till farmor och farfar och äta lunch innan vi beger oss ner till Örebro igen. Sen har jag ju lovat Wictor att vi skulle äta på nya pizzerian i Kilafors så blir väl det på fredagen då. Och vips så var mat för hela helgen planerad!

Min systerdotter Nova!<3


/stina

4 kommentarer

Anonym

10 Aug 2009 16:02

Men äre inte lätt för dig att få jobb som gått frisörlinjen?

Sanne Karismaa

10 Aug 2009 16:02

jag som skicka det ovan

Frida

10 Aug 2009 18:38

Du borde boka in iallafall ett antal timmar här på fredagen för det är massa grejer här som du måste rensa å slänga om du inte tänker ha en släpvagn! Du har mer saker än mig nästan :p haha

Frida

11 Aug 2009 00:18

Lycka till på intervjun :)

Kommentera

Publiceras ej