Söndag 2 Augusti

1kommentarer

Första gången jag bakar bröd så lyckas jag! Jag är stolt över mig själv för jag var nästan säker på att jag skulle misslyckas! Fast nästa gång ska jag ha lite mer deg i formen, var rädd attt det skulle jäsa över men nu har jag provat så nu vet jag. Men det blev verkligen jätte gott och tänker verkligen fortsätta att baka bröd på söndagarna, kanske borde man sätta upp lappar på skolorna och tjäna lite? Nej, det skulle bli så populärt så jag skulle behöva baka bröd hela veckan för satan vad gott det blev. Nu får Mr j lov att komma hem så han kan smaka och förhoppningsvis gilla det. Men om han inte gillar det så blir det mer till mig och det gör inget! Då kan jag leva på bröd och vatten. ;) Och här får ni bilder som bevis på att jag verkligen bakat bröd och lyckas! Nu ska jag vika lakan och handukar, mata Vanilla samt gå ut och gå, duscha Vanilla och mig själv och sen sova!



/stina

1 kommentarer

Sanne Karismaa

03 Aug 2009 14:08

ser gott ut :)

Kommentera

Publiceras ej