Söndag 2 Augusti

0kommentarer

Idag har det varit seg dag, har varit så fruktansvärt rastlös och seg. Och Mr j sov till två så det var ju ännu tråkigare! Men jag gick och la mig i sängen och försökte sova då och då men var så dåligt med luft där inne och så ville Vanilla ut ibland och så. Och vi har inte fått någonting gjort i lägenheten idag heller, jag blir galen här inne snart! Massor av saker men inget jag kan fixa med! Det är Mr j´s saker som han ska lägga där han vill ha dom. Sen är det hyllor och tavlor och det kan jag inte sätta upp så får sitta och stirra på röran och få ont i magen och vilja slita av mig håret! Men vi har varit och stor handla idag iaf, och då menar jag stor handla! Jävlar vad mat vi köpte. Så nu behöver man inte oroa sig för att vara hungrig iallafall!
Så nu ska jag diska sen ska jag baka bröd! Jag hoppas verkligen jag lyckas, för annars blir det snålt med frukost imorgon! Lägger upp bild på brödet senare, så får ni se om jag lyckades eller inte. Håll tummarna, det lär behövas!

Älskade Vanilla!

/stina

Kommentera

Publiceras ej