Torsdag 12 November

3kommentarer

Nästa helg åker jag hem till Bollnäs! Jag och Vanilla tar tåget torsdagen den 19 November! Längtar som en dåre, ska bli så skönt. OCH MIN ÄLSKADE MAMMA SKA BAKA BULLAR ÅT MIG! Om hon är frisk och pigg vill säga! :)

Har blivit sjuk med magen nu igen och förskyld. Men ska vara frisk tills på torsdag så jag orkar med alla hemma i Bollnäs. Har inte alls mycket att skriva just nu, ska iväg och lyssna när min kära sambo sjunger imorgon så ska ta lite bilder och slänga upp då så blir det lite mer då.

justja, fick skäll utav min doktor i tisdags för att jag inte tagit vaccinet. Men ingen hade talat om för mig att jag var i riskgruppen. Och nu är det tydligen slut på vaccin i örebro. men jag vill inte ta den så TUR!

/stina

3 kommentarer

Frida

16 Nov 2009 15:15

Med tanke på att du är i riskgruppen så kanske du borde vaccinera dig för vi vill helst ha dig levandes på denna jord kära syster. Tråkigt att du inte var hemma i helgen så jag fick träffa dig. Saknar och älskar dig.. Puss <3

Sara, Mamma till Joline <3

17 Nov 2009 16:38

Sv: jag har redan provat den, blir att man får äta sammma mat hela tiden tycker jag :p jag räknar kalorier :)

Anntoooooniaa

18 Nov 2009 20:51

Jag har skrivit med dig också i mitt senaste inälgg nu (; <3

Kommentera

Publiceras ej