Torsdag 10 September

2kommentarer

Jobb, jobb och åter jobb! Trodde verkligen inte det var såhär att jobba. Ska jobba varje dag till och med nästa fredag sen är jag ledig två dagar. Sist jag var ledig var förr förra söndagen. Sens dess har jag inte varit ledig. Men man får se det på den ljusa sidan, jag lär bli lycklig när lönen kommer!

Min läkare ringde igår, proverna såg bra ut. Så enligt proverna så har jag ingen ledsjukdom. Men jag har fortfarande jätte ont i kroppen. Och förresten, DEN HÄR VECKAN ÄR SISTA VECKAN MED KORTISON! Så snart blir jag mig själv igen, underbart! Och försäkringskassan ringde idag, nu är det på gång med mina pengar. Äntligen! Så kan ju hoppas jag får dom den 25. 

I slutet utav oktober ska jag åka till bollnäs. Har jag tänkt iallafall. För saknar dom där hemma. Och vill inte att Nova ska glömma bort mig. Hon som börjat på dagis och snart börjar gå. Nej måste åka hem i slutet av oktober.
Jag har bestämt att jag ska vara i bollnäs på julafton iallafall. Har jag flyttat ner för Mr j´s skull så får han fira jul uppe i södra norrland för min skull. Att bero på norrland så var det länge sen jag träffade min söta vän Malin så lägger upp en bild på oss!


Den sista meningen i detta inlägg är tillängnat specielt till min älskade mor men också mina syskon. Dom förstår det roliga i den meningen. Hoppas den bringer ett leende på era läppar, för vill att ni ska känna er lyckliga. Det borde ni, ingen av oss må vara äckligt rik och ha allt vi vill ha. Men vi har något som många andra inte har, vi har ömsesidig kärlek. Vi har en familj med starka drag till varandra. Så det jag vill säga er är
Punkt slut hej då!


/stina

2 kommentarer

Lillasyster

10 Sep 2009 22:50

Smile :) Vad fin du är!

Frida

10 Sep 2009 23:31

Haha, jag började skratta när jag läste sista raden..

Bra att du får pengar så du kan betala av din skuld, moahahah ;) SNaaaart ses vi!!!!

Kommentera

Publiceras ej