Söndag 18 April

0kommentarer

Nu skulle jag ha varit i england. Nu skulle jag vara påväg ut för mat med Glyn för att sedan ta en sväng i parken med Glyn, Justin och hunden Max. Jag skulle ha varit i 16-20 graders värme. Jag skulle ha varit så jävla lycklig just nu med andra ord. Men istället sitter jag här i Uppsala, men jag har det bra. Det är mysigt att vara här och det är inga som helst fel på någon här. Det är bara det att jag vill tillbaka till England, jag trivs helt enkelt lite för bra där antar jag. Jobb erbjudanden runt om i världen kommer in på mejlen och mina tankar bara snurrar mer och mer.

- Australien - Turkiet - Holland - England - USA -
Ska man välja någon av dom eller helt enkelt åka hem till sverige och plugga igen? Jag känner inte alls för att plugga då jag har typ 2% chans att komma in på polishögskolan. Vad vill jag då bli? Jag vet inte. Vart vill jag vara? Jag vet inte. Jag hoppas jag kommer på det snart eftersom att min familj i england vill veta om jag tänker stanna efter augusti eller inte. Men jag vet att jag vill en sak. Jag vill ha en egen lägenhet tillsammans med min hund. Jag bryr mig inte riktigt vart i världen men jag vill ha mitt. Jag vill ha mitt ifred och ingen som stökar ner för mig, det kan jag göra själv om jag vill ha det stökigt. Jag är väl en hopplös romantiker med för höga krav när det kommer till kärlek. Men varför ska jag sänka mina "krav" när det finns någon där ute som kan uppfylla dom? Varför ska jag sänka mina "krav" bara för att slippe vara ensam? Jag kan väl vara tillsammans med ensam? (ensamheten) Så vid jul och så kommer folk fråga "Kommer Stina och Ensam också?" Ja, det är jag och jag. Nu tappar jag tråden här känner jag.


Jag har iallafall lekt med Sixten idag. Spelade fotboll och lekte i lekparken. Och ja, JAG spelade fotboll! I en timme! Den ni! Inte illa! Sparkade även en unge på smalbenet utav misstag. Då utbrast jag "Nej! Fan!" och så kom jag på mig själv och sa "oh shit vad säger jag!" haha. Inte lätt när det är svårt.

/stina

Kommentera

Publiceras ej