Onsdag 18 Augusti

0kommentarer

Det här med bloggandet går trökt, måste vänja mig igen. Men snart så äre några inlägg varje dag, hoppas jag! Ska ta bilder lite senare för just nu sitter jag i min rosa morgonrock med datorn i knä. Ja, jag känner hur några av er börjar le när ni tänker er mig i enn rosa morgonrock. Jag skrattar varje gång jag går förbi en spegel och ser mig själv.

Igår var på och kollade på "greyhounds race" , vad kallar man det på svenska? Hundar som springer runt runt? Precis som hästar? Nu låter det bara stört.. aja men vi var och kollade på det iallafall. Justins kompis Andy fyllde 30 år och detta firades med att kolla på greyhounds race. Jag tror Andy blev ganska full för han blinkade åt mig när jag och Justin skulle åka. Justin såg det inte dock och tur var väl det för då hade han nog inte blivit så glad. Var där i två timmar och sen åkte vi hem och kollade tv i sängen.

Idag ska jag träffa Adele och Grace. Ska åka och leka i parken tror jag, får se vad vi gör. Ikväll kommer Glyn och äter middag här, det blir fajitas. FY SATAN VAD GOTT! Har sett fram emot det hela veckan! (Det vill säga två dagar!)

Nej ska ta och göra mig klar och ta bilder på lyan

Här får ni en bild på min fina systerson Vilmer som föddes den 10 Juli. Mosters "lilla" heffaklump! <3



/stina

Kommentera

Publiceras ej