Torsdag 19 Augusti

3kommentarer

HÄR kommer det bilder på lyan! Jag ber om ursäkt för att köket är stökigt + extra rummet. Hoppas ni kan kolla på bilderna endå! :)


Detta är vår korridor eller vad ni vill kalla det. Såhär ser det ut när man kommer upp ifrån trappen. Hallen ligger nedanför trappen.




Jag vet att det är lite stökigt, men nu har ni en bild iaf. Och det är normalt att ha tvättmaskin/tork i köket.
ALLA har det, wierd i know!


Ett helt normalt sovrum



En liten toa med badkar. Vitt, fint, städat?



Vardagsrum, samt matsal. Den silvriga tavlan har jag ovanför den öppna spisen, mamma är aldrig för långt bort <3



Så detta är mitt hem. Min lya, mitt slott! Har jag berättat att jag även har två gyllene riddar i mitt slott? Inte? Låt mig presentera er för ....



OCH



Fina vaa?


/stina




3 kommentarer

Kimpa

19 Aug 2010 15:37

Vart är de någen stens? England? :O

Elin (:

21 Aug 2010 08:46

Ja, jättefina<3

Justin

25 Aug 2010 09:14

That looks like a nice place to live ;) xxx

Kommentera

Publiceras ej