Torsdag 19 Augusti

3kommentarer

Jag är less, så less! Hela veckan har min mage varit uppblåst och jag har mått illa stup i ett. Magen är upplåst och den känns konstig. Alltså det gör inte ont i magen, det bara känns konstigt? Och jag kan inte ens lukta på Justin utan att må illa, jag som älskar att dra ett djupt andetag så att hela näsan fylls utav hans doft. Men nej, inte nu. Nu får det mig att vilja kräkas och jag blir alldeles yr. Jag sover dåligt och måste gå upp två gånger varje natt för att kissa, vad äre som är fel? Jag som vanligen sover som en sten och vaknar inte en enda gång under natten. Och huvudvärk, ledvärk och migrän ska vi inte ens prata om. VARJE JÄVLA DAG! Och nu tänker min lillasyster "DU ÄR GRAVID!"  men så är det inte. Kanske har jag bara blivit riktigt lönnfet och är deprimerad över det och därför mår jag illa. Bläää..


/stina

3 kommentarer

lillasyster

19 Aug 2010 12:14

Haha ja det tänkte jag. Vadå riktigt lönnfet? tycker du själv det eller? du är ju fan smal som en sticka. och tänker du på vad pappa sa så är väl han sumobrottare isåfall.

Emelie - 17år & en bebis i magen.

19 Aug 2010 15:40

Hon var inte ensam om att tänka de ;)

Storasyster

19 Aug 2010 20:11

Ehh okej men du... KÖP ETT GRAVTEST! Det du gjorde hemma kan man ju inte lita på till 100%... du måste ju va gravid :P

Kommentera

Publiceras ej