Fredag 26 Februari

0kommentarer

Godmorgon Sverige!
Idag är det fredag vilket betyder "candyday"! Bästa dagen på hela veckan! Ska även bege mig till derby och träffa min fina vän Frida. Kanske blir en dejt med en flaska vodka eller två också. Vem vet? Tar varje dag som den kommer då blir livet som bäst! Imorgon fyller min pappa 46år och känns tråkigt att jag inte kan fira honom . Men som min pappa alltid säger "det är inte alltid roligt att vara vuxen" och ligger nog lite sanning i det

Är väldigt trött idag men jag mår iallafall bra. Grace vill bara mysa hela tiden. Vill sitta och kramas i soffan och kolla på barnpogram. Såklart hon vill det idag när jag har saker att göra. Men får vara snabb så kan vi sitta där resten utav dagen sen.

Och alla ni som hatar mina webcam bilder bör vända er till min pappa. Det var han som köpte mig en dator med inbyggd webcamera. Jag älskar det men min kamera hatar det. Nöter sönder den när jag har tråkigt!
Och förresten vi alla googlar väl vårat namn ibland? Jag googlade Stina Arvidsson igår och min blogg kommer upp! Woop woop!



/stina

Kommentera

Publiceras ej