Fredag 5 februari

0kommentarer

Och då var det fredag igen och en till vecka i england har gått.  Och jag vill verkligen inte åka hem till sverige för jag har äntligen hittat mitt hem. Jag mår bara bättre och bättre och känns som att jag börjar få reda på vem jag är. Trodde inte livet kunde kännas så bra. I love it.

Var och shoppade idag. Köpte fondation, sminkbortagning och en svamp att lägga sminket med och det gick på 100kr och då var det inte rea på något. I sverige hade jag fått betala minst 150kr. Jag tycker verkligen om england, vet att jag tjatar om det men så är läget!

Ska iväg till gymmet om två timmar eller något, vart inget igår då Gary var tvungen att hämta Adele från jobbet. Så kör lite hårdare idag då. Min mage har redan blivit hårdare. Dock tränar jag inte för att få en ny kropp utan för att få komma ut från huset som sagt. Dags för lite kunch nu snart. Får se vad man hittar på eller om jag väntar på Gary. Ja är väl snällt om jag gör det så slipper han äta själv.

/stina

Kommentera

Publiceras ej