Torsdag 21 Januari

1kommentarer

Godmorgon Sverige!
Sitter och lyssnar på Black eyed pease - Meet me halfway med Grace just nu. Vi ska iväg till lekgruppen om en halvtimme och vara där i två timmar. Skönt för både henne och mig. Ska iväg till gymmet sen ikväll, men imorgon blir det inge gym eftersom att jag åker till Frida i derby klockan fem. :) Kommer bli jätte skoj!

Grace har lärt sig att göra släng pussar och hon går med sin gåvagn. Hon utvecklas så himla mycket. Jätte roligt  att se. Grace sitter och dansar just nu. Jag måste lära mig hur man lägger ut videos på bloggen så ska ni få se mer. Tar med mig kameran till lekgruppen så lägger upp fina eller fula bilder sedan. :)

Ni får en bild på mig och Grace. Så ser vi ut idag redo för lekgruppen :)


/stina

1 kommentarer

lillasyster

21 Jan 2010 12:21

Faan vilken bra låt!! Lyssnar på den om och om igen! :)

Kommentera

Publiceras ej