Måndag 21 Juni

0kommentarer

Och så var man tillbaka till "verkligheten". Jag är "hemma", jag är med min familj. Jag är där jag "ska" vara.
Det känns så fel, jag vill tillbaka till England. England är hemma för mig. Jag älskar min familj och allt som jag har här men jag känner mig som hemma i England. Jag har hittat min stora kärlek i England så varför är jag ens här? För att Vanilla finns här. Hade jag inte haft henne så hade jag aldrig lämnat England. Nu ska jag fixa så att hon kan komma till England och sen drar vi. Jag har hittat mitt hem och det är tyvär inte Sverige.

Ska ha en heldag med min fina mamma idag. Hon ska iväg och klippa håret och jag ska följa med. Sen ska vi växla pengar, handla nagelack och allt möjligt. Solen är nästan framme och man ska väl inte klaga. Livet är inte så dumt, det är vad man gör det till. Så varför jag är i sverige egentligen vet jag inte men det skiter man väl i just nu.

Imorgon kommer Anna och Line hit, dom blir här två nätter sen åker vi hem tillsammans. Jag får då träffa Vanilla, underbart. Funderar även på att sluta blogga nu när jag befinner mig i sverige. Har inget att skriva om här, eller jag har väl massor men inget intressant. aja. hörs på

/stina

Kommentera

Publiceras ej