Onsdag 9 Juni

0kommentarer

Se på fan det är redan onsdag! Denna vecka flyger förbi och jag vet inte hur jag ska hantera det. Jag vill hem till Sverige och få vara med Vanilla men jag är så in i helvete kär i Justin och vill inte vara utan honom i en minut! Kommer ha sådan ångest när jag åker hem till Sverige, men självklart ska det bli kul att se alla igen. MEN jag känner mig som hemma här och Justin är killen som jag ska gifta mig med. Lite tidigt att säga kanske men det är så jag känner. Detta är rätt!

Har gjort pizza idag, allt är klart och ska bara in i ugnen. Hoppas det blir bra efter gårdagens krångel. Annars blir jag less. Justin kommer hit och äter sen åker vi hem till honom och jag spenderar natten där. Underbart.

Grace springer omkring hela tiden och hittar på så himla mycket hyss! Haft sönder en tavelram idag men som tur var hade hon inte sönder kortet! Hade hon gjort det så hade jag varit en död au pair. Åh förresten, fick även reda på att jag jobbar natt nästa onsdag och jobbar nästa lördag. Kul, nää. Onsdagen bryr jag mig inte om men jag och Justin och Glyn hade ju tänkt att åka till London på lördag. Men icke sa nicke... Justin tar mig till flygplatsen iallafall och det kommer göra så ont att säga hejdå. Kommer vara som i en dålig film. vill inte ens tänka på det

/stina

Kommentera

Publiceras ej