Tisdag 8 Juni

0kommentarer

Det är tisdag, det regnar och jag är trött. Vad ska vi hitta på idag då? Jo vi ska till leklandet, jippie! Just nu känner jag mig inte taggad men jag vet att det kommer ändras när jag kommer dit och jag kommer vara den som leker mest. Haha. Det är jag Lois och Grace som ska dit eftersom att Lois är ledig från skolan idag. Lärarna har planeringsdag eller nå, vet inte riktigt. Längtar som en tok tills imorgon för då får jag träffa Justin igen, plutten! Jag kallar honom för plutten hela tiden istället för älskling/Darling och ibland så härmar han mig och säger plutten och det låter så himla roligt! Jag måste spela in det så jag kan lyssna på det när jag åker hem till Sverige. Min plutt är allt bra söt. Även om min fina lillasyster säger att han är en fjant ;) Jag är himla glad att jag gick med på att träffa honom även om jag tyckte att det var för tidigt. Kan inte få nog utav honom, vill bara vara nära honom hela tiden. JA JAG ÄR KÄR! SÅ IN I HELVETE KÄR! Här har ni plutten!




Men nu måste jag in i duschen sen äta frukost. SEN ÄRE LEKLANDET!!

/Stina

Kommentera

Publiceras ej