Fredag 14 Maj

0kommentarer

Forlat for att jag inte har skrivit nagot har men min dator ar full utav virus. Alla pogram dor sakta men sakert och det poppar upp porr, NEJ jag har inte varit inne och kollat pa porr!! Och NEJ jag har ingen forklaring till varfor det ar sa, det enda jag vet ar att den ar cp sa just nu anvander jag Lois dator.

Det ar ganska jobbigt nu och jag koncentrerar mig pa att halla min Ulceros Kolit borta ifran ett skov darfor valjer jag att valja bort bloggen lite. Jag vill verkligen inte bli sjuk igen sa jag hoppas ni har forstaelse.

Men nu ar jag sa trott sa jag ska nog sova lite. Glyn ringde precis och berattade att han och Justin kommer hit senare. Tankte skriva gullpojkarna men maste nog skriva gullmannen. Hahah! Nu holl jag pa att borja skriva pa engelska ocksa, haha! Nej nu skriker sangen efter sallskap.

Forresten. jag har kopt ett nithalsband at vanilla och en troja. Trojan ar rod och sa star det "Im with stupid" haha! Tyckte den passade da jag inte ar klok nagonstarns!

/Stina

Kommentera

Publiceras ej