Fredag 21 Maj

0kommentarer

Solen steker och det är 30 grader ute och jag sitter inne och gömmer mig. Min mamma skulle ha kastat ut mig med huvudet före om hon var här, men lilla fina mamma jag tycker inte om att knarka sol precis som dig. Jag bokstavligen HATAR värme. Jag gillar solen men inte när det är sådan värme. Jag vill få sitta i en snödriva med solen som värmer mitt ansikte. Ska vara småkyligt men solens strålar ska värma det som inte är under tjocka kläder. Jag antar att jag är störd men det är väl inte direkt någon nyhet?

Magen blir bara värre och värre och fruktar det värsta. INTE EN TILL SOMMAR MED ULCERÖS KOLIT! Nästan så jag funderar på att börja röka för att slippa denna jävla sjukdom. Enda sommaren som min mage varit bra var sommaren med Vickis, då vi sprang och puffra på cigg varannan dag. Sen var jag även till Turkiet den sommaren och det blev ju att puffra där med Jennifer också. Ja, så är det rökning jag ska spendera min sommar med? äh skiter man väl i.

Men jag ska klaga lite till innan jag är färdig, mina knän värker så otroligt bajs mycket! Gör ont att sitta, gör ont att ligga, gör ont att gå. Skjut mig? nää. inte en vänta tills den dagen jag beter mig som ett fruntimmer. När vi ändå pratar om fruntimmer, hur fan tänker det kvinnliga könet egentligen?! Få kan köra bil, parkera en kundvagn rätt i gången är dom bäst på, prata med kassörskan är dom ännu bättre på, gå rätt ut i vägen bara för att dom vill komma över. MEN VA I HELVETE! Använd hjärnan eller stanna hemma. Köra bil borde ni verkligen inte göra. Att jag är av det kvinnliga könet hör inte hit, jag beter mig inte som dom! Fan vad less jag blir på kvinnor...

Och fan vad less jag blir på ungar som bara skriker och skriker och skriker fast att dom får det dom vill ha!!


/stina

Kommentera

Publiceras ej