Lördag 8 Maj

0kommentarer

Idag har jag varit här i fyra månader. För fyra månader sedan var jag på väg emot arlanda för att flyga till en okänd familj i england. Jag var lycklig och ville bara få komma hit. Nu fyra månader senare är jag fortfarande lycklig men längtar hem. Inte så att jag gråter men saknar min familj bara. Sitter just nu och väntar på att Adele ska komma hem, vore skönt om hon kom snart så jag kan få lägga mig igen. Klockan är 9 här i England så jag tycker det är dags att komma hem då jag är ledig idag. Kommer hon inte inom en timme sp blir jag galen, jag vill sova! Jag vill inte vara barnvakt åt en grinig bebis idag när jag ska vara ledig. Åh vad jag gnäller, jag kan inte bli mamma än på ett tag. Jag vet någon som inte tänker kliva upp på måndag då hon är ledig, då får hon skjutsa ungar osv själv, klarar jag att ta hand om tre ungar varje morgon så kan hon det också. Det är hon som är morsan.

Äckligt negativ jag VET men jag är så jävla trött och vill bara få sova. Glyn vill att jag följer med honom ut i birmingham ikväll och jag vill inte svika honom. Han behöver en kväll ute så jag tänker ställa upp, sen så saknar jag "min" bög. Haha, han får mig att skratta så himla mycket.

Mamma kolla mina pupiller är småa! Jag måste verkligen lida av sömnbrist! Dom är små får att vara mig..


/stina

Kommentera

Publiceras ej