Onsdag 5 Maj

0kommentarer

Jag lät precis Chloe tvätta mitt hår, STORT misstag. Det hela slutade med att det såg ut som att jag deltagit i en wet tshirt tävling. Hmmf. Men det var det värt, hon tvättade ju mitt hår i tio minuter och det tackar man ju inte nej till. Chloe ville även ha en bild på oss som hennes profilbild på facebook, dock skulle jag muppa mig såklart på båda. Ena kollar jag snett och på andra halv stänger jag ena ögat så det ser ut som att jag har ett "lazy eye" Haha. Man kan väl inte alltid vara normal? Jag har försökt vara normal men det var dom värsta fem minuterna av mitt liv. Efter fem minuter kände jag mig som hulken när han blir arg. Först normal sen brister det bara. Ja jag är nog lite av en hulk.



Pratade med min lillasyster nyss också. GUD VAD JAG SAKNAR DIG FINA ANNA! <3 Men snart är jag hemma igen. Längtar tills "min" lilla pjuklarv föds så jag kan snuffa på han (Snuffa=Lukta) Har ju lilla Nova redan men hon börjar bli så himla stor så hon vill ju inte sitta i knä.

Jaha vad ska man göra nu då? Bara vänta och se. Har sökt jobb efter jobb efter jobb i uppsala. Allt från försäljare till dagis. nu är det bara att hitta en lägenhet, woho! Inte det lättaste precis. Ska ta och slå en pling till Inge-Ling-Pling tror ja. Han vet nog mycket om sånt där han den körven. Ja han käkar ju kola utan papper så då borde han veta hur man hittar lägenhet i uppsala. Såklart han lyckas fått en lägenhet i uppsala när han käkar kola utan papper hela tiden. Ojoj Inge-Ling-Pling, inte klok nånstarns du e!

/stina

Kommentera

Publiceras ej