Tisdag 18 Maj

0kommentarer

Idag körde jag för första gången till Glyns hus. Det är en 35-40 mins resa och jag hittade dit! Fattar ni vad stolt jag är? För er som inte vet så har jag sämre lokalsinne än en guldfisk så med andra ord är jag usel på att hitta från punkt A till punkt B så jag är så otroligt stolt nu!

Känner mig så otroligt less,grinig och allmänt negativ och jag vet inte varför. Försöker verkligen vara glad men det går inte för det känns bara som att jag ljuger.

Visste ni att det är en plåga att ha tre barn i en bil i 40 min? Fattar inte hur min mamma klarade av att ha fem barn i samma bil! Babyn skrek konstant i baksätet i 30min, Chloe satt och höjde volymen på stereon och Lois vägrade att få tyst på babyn. Jag höll på att bli galen! Varför skaffar man barn för? Vill man verkligen skaffa barn friviligt eller är det bara att man "måste" ? Jag vet att jag kommer ångra mig så fort jag åker ifrån den här familjen, att jag då kommer längta efter barn men just nu vill jag bara kräkas! Fya

Såhär ser mina drinkar ut som jag dricker just nu för att skydda magen från ett nytt skov. Men Gary fattar inte att jag måste göra det i några dagar för att sedan bli bra, han säger att jag måste äta. Kul att försöka förklara det på engelska. Är för trött helt enkelt. Men jag ska inte klaga så mycket egentligen för det hade ju kunnat varit värre, jag hade kunnat varit ful också.

/stina

Kommentera

Publiceras ej