Tisdag 4 Maj

0kommentarer

  • Vad äre för fel på mig?
  • Varför är jag aldrig nöjd?
  • Varför ska jag alltid vara värst?
  • Varför ska jag så långt bort ifrån allt som ligger mig nära?
Vad det är för fel på mig kan jag verkligen inte svara på. Jag har ingen aning om det. Varför jag aldrig är nöjd vet jag inte heller. Jag var nöjd en gång men det förlorade jag. Kanske är det därför jag nu pront ska fly ifrån allt och vara en rebell? Anledningen till att jag alltid ska vara värst är nog för att jag sedans liten har knarkat uppmärksamhet. Nu idag känner jag inte att jag behöver den, visst tackar man väl inte nej till den men jag känner inte lika stort behov längre. Nu har jag bara tagit lite för hårt på att leva varje dag som om den vore den sista. Om man lever så så kommer man inom en snar framtid vara med om sin sista dag. Varför ska jag bo så långt bort ifrån alla jag har nära? Jo för att jag försöker fly ifrån deras problem så att jag för en gångs skull ska kunna ta hand om mina egna. Men det funkar inte. Så är det meningen att jag ska flytta till bollnäs, vara nöjd med det jag har och aldrig försöka vara värst? Bara tanken gör mig deprimerad. Vad är meningen och hur ska jag hitta den?

En sak som är fan dabby dozy är:

Def Leppard

Han är jag svag för
Han drömmer jag om på dagarna
och på nätterna
Han får mig att skratta mellan tårarna
Han får mig att få huvudvärk men jag
fortsätter ändå att tänka på honom
Mitt hjärta hoppar till en extra gång när jag ser hans namn
och jag börjar småflina för mig själv som en 14årig tjej
Jag har inte kontrollen över någonting
och kan inte fokusera på något förutom honom.
När jag hör hans röst så smälter jag och stor ler
Det är han som håller i trådarna
Men det känns bra
/stina

Kommentera

Publiceras ej