Torsdag 6 Maj

0kommentarer

Nu har jag avsluta denna jobbdag precis. Fick även laga mat idag. Paneradfisk, ris och ärtor. Ja funkar bra det också. Nu ska jag iväg till gymmet och köra tills jag är nästinpå död. Kommer vakna upp med träningsvärk imorgon och jag älskar den känslan. Nej jag är inte ironisk jag älskar att vakna med träningsvärk. antar att jag är en av dom få som gör det. Men det skiter man väl i?

Fick en lång tupplur idag! Grace sov från halv ett till tio över tre. Så jag sov från ett till tio över tre. Så jävla skönt! Så nu har jag mycket energi att använda på gymmet!

Det enda jag hatar med att gå på gymmet är att jag måste ha året uppsatt. Eller jag måste ju inte men jag gillar inte när det hänger i ögonen och bak i nacken. Jag känner mig så himla naken i uppsatt och lite fet i ansikte? Haha. Men man får väl sluta bry sig om sånt. Är ju ändå bara sliskiga anabola Gorillor som går på gymmet, och vem fan vill ha en sån? Och ja dom ser ut som gorillor! Hår ända ut på  ryggen, spyyyyr!

Jag tycker att uppsatt hår är bland det finaste på tjejer. Framhäver ögon och drag. Är bara super snyggt. Dock ser mina ögon ut som jordklot som har rökt gräs. Och pannan är för hög och ser bara mupp ut. Lite fet skulle jag nog uttrycka det. Nej men nog om det och mer om gymmet. Telefonen har laddat lite nu så nu har jag musik. GO KRISSY GO!



/stina

Kommentera

Publiceras ej