Onsdag 1 September

0kommentarer


Jag har en intervju imorgon! Hejja mig! Min första riktiga intervju på engelska här i england, bara jag som tycker det är coolt? Och ja, jag är nervös! Och jag måste vara klädd professionellt, hur fan är man klädd då? Jag har ingen kvinnlig kostym eller dyligt, skit. Måste ringa Adele och fråga hur man klär sig professionellt, hon vet nog det. Nej fy, nu är jag ännu mer nervös.

Jag har fortfarande världens mensvärk, men jag har också världens bästa pojkvän. Han gjorde iordning ett bad åt mig igårkväll och masserade mig när jag kom upp. Finare kille finns inte! Eller min klump Vilmer är nog den finaste killen <3 Min "lilla" systerson, storprutten.

 

Måste även säga att världens finaste tjej är min systerdotter Nova <3
Finare leende på en tjej får man leta efter.



/stina

Kommentera

Publiceras ej