Onsdag 28 December

0kommentarer

Inte nu på söndag men nästa så fyller jag 22 år, känner mig dock mer som 25. Men det är väl för att Justin är 31 så umgås man med han och hans vänner så känner man sig ju äldre än vad man är men det skiter man väl i. Justin är ute och dricker öl med sina killkompisar medans jag och Leon är hemma. Leon var övertrött tidigare idag sen så somnade han äntligen på mig så la honom i sin säng efter det och stängde dörren så inte hunden skulle väcka honom. Men sen kom Justin hem en snabbis för att lämna bilnycklarna och röck upp dörren till sovrummet och öppnade samt stängde garderoben så Leon vaknade igen. Underbart, då tog det ju yttligare 10 min att få honom att somna om. Han har jätte svårt att somna när han är övertrött så jag försöker jämt att se till att han inte är vaken mer än två timmar men idag misslyckades jag med det som sagt. Men just nu så ligger han och sover på mitt bröst och vaknar nog om en timme eller så för lite mat.


Imorgon ska jag iväg och fixa naglarna så då får Leon var med Justin under tiden. Har nagelförlängning men ska ta bort det imorgon för hon som gör mina naglar ska göra kejsarsnitt den 5 Januari så ska jag ska göra nagelförlängning igen efter att hon fått återhämtat sig och så. Spännande att se om hon får en pojk eller tjej, hon tror det är en pojk medans jag känner mig stensäker på att det är en tjej. Vi får snart veta iallfall!


Vill att det ska bli Januari nu så jag och Leon kan åka in till solihull och vandra omkring. Just nu när alla ungar är ledig från skolan så är det fullt med folk så man kan inte komma fram med en barnvagn någonstarns, sen att det är mellandagsrea gör ju inte saken bättre precis. Igår så var jag och Justin och kikade på rean lite iallafall, Leon var med Justins föräldrar och han hade gjort världens största bajs över hela sig själv så Yvonne hade behövt byta samt tvätta han. Skönt att man slapp det! Jag hittade ingenting på rean, eller hittade två dressar till Leon. Justin däremot hittade en del kläder. Vi både fick presentkort av hans föräldrar men jag spar det tills slutet av Januari när dom får in nya grejer och så jag kan låta kroppen komma tillbaka till som den var.


Bild på mig och Leon när han var två veckor. Imorgon blir han nio veckor!
Tiden går på tok för fort!

 

29 Februari till 4 Mars kommer vi till Sverige btw.

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej