Fredag 3 Juni

0kommentarer

Himlen är blå och det steker ute! Och vart sitter jag? Jo inomhus framför datorn, har aldrig riktigt tyckt om sommaren. Man bara svettas och allting är så jobbigt. Så istället för att ligga ute och dyrka solen likt alla andra dödliga så sitter jag istället inne och gör en lista av vad vi måste köpa innan skitungen kommer. Är uppe i en summa av 3600 kr just nu och då är det bara till baby rummet. Och då har jag faktist valt billig matta osv. Men sen måste vi köpa bilbarnstol, skötväska och sånt. Och jag vill ha en elektrisk bröstpump för jag vill pumpa ur så att ungen vänjer sig vid flaska också utifall jag måste lämna ungen med någon annan. Men en elerktrisk bröstpump är ju så jävla dyr och känns onödigt att spendera så mycket pengar när jag inte ens vet hur mycket jag kommer använda den. Får köpa en vanlig så får allt Mr lovely hjälpa mig! What a turn on!

Vecka 17 idag, 23 veckor kvar! Fast man vet ju aldrig, kan ju komma förtidigt eller försent också. Sånt som lär visa sig. Men nu måste jag gå spola mig med kallvatten för jag dör snart!

/stina

Kommentera

Publiceras ej