Tisdag 14 Juni

1kommentarer

Men va? 14 Juni redan? Börjar få smått panik över att veckorna går så fort för då betyder det att vårat lilla monster kommer komma snart och egentligen borde jag vara överlycklig över det men det är ju så mycket som måste hinna fixas. Och jag måste få hinna sova för nog fan kommer jag inte få göra det sen! Aja, förlåt för att jag inte bloggat så mycket men varje gång jag går in på blogg.se så slutar internet att fungera men idag så fungerade det!

Igår var jag barnvakt åt lilla Stan.. Han är snart 6 månader och hur go som helst. Hoppas jag får en glad och nöjd unge som han. Enda gången han grina var när han ville rapa, och nog kunde ungen rapa allt! Har aldrig hört så stora babyrapar förr. Men man är väl med om något nytt varje dag antar jag.

Idag väntas det jobb mellan 12-stängning (med 2,5 timmes rast) så får se när jag kommer hem. Sen imorgon jobbar jag 12-17 och sen på torsdag är det dubbel igen (12-stängning). Sen på fredag så ska jag äntligen få fixa mitt hår och förhoppningsvis kommer jag känna mig lite vackrare!

Men men, ont om tid just nu men slänger upp en bild på magen! Den fina gubben döljer min tutt så då behöver ni inte fundera över varför den är med på bilden!

 

/stina





1 kommentarer

lillasyster

14 Jun 2011 12:56

pusssss på gomagen från moster!!!

Kommentera

Publiceras ej