Lördag 21 Maj

0kommentarer

Självklart så väcks man av Mr lovely även denna morgon, fast jag hade kunnat fortsatt sova så jag får nog skylla mig själv lite. Men jag är ledig på måndag och börjar inte jobba förän 6 på tisdag så jag har två dagar som jag kan sova hur länge jag vill. Måste ta vara på dom dagarna eftersom att det bara är 25 veckor kvar innan våran lilla skitunge kommer ut och då är nog friden över. Men det kommer lätt vara värt det! Gick in i vecka 15 igår så slänger upp en bild på magen ikväll, tar alltid bild på kvällen. Så lägger upp förra veckans och denna veckas magbild ikväll så ni kan se skillnaden. Tror dock inte det är sån stor skillnad men den som väntar får se!

Vet inte vad vi ska göra idag, blir förmodligen en tripp till parken med hunden. Ska fråga Mr lovely om vi kan träffa Chris och Claire och deras lilla bäs Stan. Är inte så liten längre, är 5 månader. Jag vill bäbismysa lite så får se hur det blir.


Så hur hade vi det utomlands? Jo det var runt 30 grader varje dag. Oftast 29 i skuggan och runt 35 i solen. Men det blåste svalt så jag överlevde. Jag är inte den som dyrkar värmen, självklart är det skönt men förstår inte riktigt grejen med att ligga på en stol och försöka bli brun. Spenderade 2 timmar på en stol i solen under våra 7 dagar. Annars var jag i poolen/havet eller i skuggan. Vi åkte till ett Zoo en dag och spenderade hela dagen där, kul att göra något annat än att bara hänga vid poolen/stranden. Men det är så himla skänt att vara hemma, borta bra men hemma bäst! Bjuder på en bild på mig och Mr lovely från när vi var på Zoo.

/stina

Kommentera

Publiceras ej