Fredag 18 November

0kommentarer

Leon var så snäll emot sin mamma och pappa inatt, han sov först från 19 - 23.45 (dock väckte vi honom runt åtta och badade honom men han somnade om direkt efter) Sen sov han från ca 00.15 - 04.30, efter det ville han dock vara vaken i en timme men jag var rätt så pigg ändå så var uppe med honom och kollade på tv och sen gick vi och la oss igen och vaknade klockan 9 så känner mig väldigt utvilad idag.


Idag ska jag och Leon iväg och träffa Helen (svenskan) , håller på att göra mig iordning just nu så ska ta bussen så  fort vi är klara. Leon ligger och sover så ska göra mig klar och sen byta blöja på han och klä på honom. Helens son var här för tre veckor sen och han köpte med sig frukostvälling åt mig, underbart! Så ska lätt dricka en kopp av det ikväll framför tvn.


Skriver mer sen om jag får tid.

Leon just nu i våran säng. Lillgrabben! <3


/stina

Kommentera

Publiceras ej