Lördag 12 November

3kommentarer

Tror ni inte lill monstret ville vara vaken inatt igen? Jodå, såklart han ville! Men inatt så har Justin lovat att han ska ta hand om Leon så jag kan få sova längre än tre timmar i sträck så blir till att pumpa lite mjölk då. Pumpade ut imorse så det kanske räcker, ska kolla hur mycket det var. Justin sa att han kunde gå upp båda gångerna på natten och mata samt byta blöja men om han går upp en gång så är jag mer än nöjd. Får lite seperationsångest om jag inte får amma Leon på 6-8 timmar, vill ju få ha lite mammamys med min lilla plutt! Låter som en nykär liten fjortis men min lilla go pojk är ju bara 16 dagar. Justin sa tidigare idag att han kunde ta med sig Leon ut så jag kunde få vara ensam och vila/sova men bara tanken fick mitt mammahjärta att göra ont, jag är så himla mesig! Men om två veckor så kanske jag mer än gärna slänger ut mina pojkar så jag kan få vara själv en stund men just nu vill jag inte vara utan dom.


Vi var iväg och hämtade våra tavlor idag. Vi var ju och tog kort med magen för ca en månad sedan och nu var dom äntligen klara. Resultatet är kanon, ska knäppa kort på dom när vi satt upp dom så ni kan få se. Sjukt att se sig själv med stor bulan och inse att Leon låg där inne. Kommer nog aldrig kunna förstå att det var han som låg där inne och sparkade mig i revbenen. När han föddes så kändes det som att dom plockade upp honom från under bordet eller nå, kunde/kan inte förstå att vårat lillhjärta låg i min mage. Det är stört.


Leon fick ligga naken framför öppna spisen imorse. Han tyckte det var så mysigt att få lufta sig att han somnade. Dock är han lite blyg och ville inte visa lillsnoken när jag skulle ta kort.

Är det bara jag som tycker att Leon är hemskt lik sin far förresten?

 

Idag när vi kom hem efter att vi hämtat tavlorna så skulle jag byta på Leon för han hade skitit snett så hans högra lår var full i bajs samt hans kläder. När jag öppnade blöjan så såg jag hur han spände ansiktet så jag stängde den igen och så bajsade han igen, kan ju säga att jag kände en lättnad över att jag var snabb tänkt och såg att han tänkte bajsa igen. När han var klar så tog jag av han blöjan och gjorde rent och smörjde med kräm för att han var röd om lillröven. Och då bröt helvetet lös och han sprutlackera nästan mig med gult bebis bajs!! Jag hann precis hoppa undan så jag inte fick bajs på mig men istället så flög det ut över golvet och skötbordet. Behöver jag ens säga att jag skrek rätt ut för att jag blev så rädd och Justin kom då in springandes och började skratta. Jag kollade då på Leon som låg där på skötbordet med ögon vid öppna och full i bajs igen så var bara att bada han lite snabbt i handfatet medans Justin fick ta reda på bajset. Är det inte underbart med bebis så säg. Vet att min syster Frida och säkert min syster Anna skrattar nu men vänta ni bara, ni får snart era bebisar och då kommer ni få vara med om samma! Fast Anna har redan det problemet eftersom att hon redan har Vilmer som inte tycker om att ligga still när det ska bytas. Vänta du bara Frida, du kommer snart bli ner skiten och ner kissad du också!

 

/stina

3 kommentarer

Storasyster Frida

12 Nov 2011 17:42

Hahaha det där hade jag velat se :P hoppas verkligen inte att det händer mig!! blä haha

lillasyster

12 Nov 2011 18:56

Hahahaha! Sådär har då Vilmer aldrig gjort på mig iaf! ;) Längtar tills jag får träffa honom!!! <3

Storasyster Frida

14 Nov 2011 10:14

Föressten var försiktig med bilderna du lägger ut.. det är bra att han är blyg för man vet aldrig va det finns för äckligt folk som kollar!!

Kommentera

Publiceras ej