Lördag 17 September

0kommentarer

Höll på att skriva lördag 17 Maj, vet inte vart jag fick det ifrån! Igår när Justin kom hem så åkte vi och hämtade hans mamma och sen åkte vi och handlade dom sista sakerna till bebisen så nu är allt klart! Eller vi ska bara beställa en balja men sen så. Så nu är ca 30% av BB väskan packad, måste bara tvätta bebis kläderna och packa ner dom samt kläder till mig. Men alla hygien grejer är nerpackade så en sak är iaf klar! Tycker att bebisen kan komma nu snart men får väl vänta ett tag till antar jag. Hoppas två av tre systrar samt mamma kommer hit i December och hälsar på, annars kommer jag nästinpå avlida! Nästa gång vi kommer hem till Sverige blir i början av februari och sist jag var hem var i början av juli! Så Emma och Anna, ta tummarna ur rövarna och fixa pass till mina syskonbarn så ni kan komma och hälsa på i December!

Mosters godingar Nova och Vilmer!

 

Fått in två gissningar om när bebis kommer! Woho! Förväntade mig dock inte mer även fast att det är 23 personer som läser min blogg. Så just nu ser det ut såhär:

Jag
2 November - Pojk - 3600 gr

Syster Emma
8 November - Tjej - 3370gr

Syster Frida
11 November - Tjej - 3560 gr
Justin
12 November - Pojk - 3750 gr


Drömde inatt att jag fick tvillingpojkar och att min storasyster Emma fick en pojk. Så jag tror det är dags för en till unge för dig Emma! Jag tror nog Nova vill ha en liten lillasyster/lillebror!


Idag ska jag tvätta bebiskläder medans Justin ska fixa uppe på vinden. Sen får vi se om vi gör något annat, jag kommer ju garanterat bli klar före honom så jag kommer väl sitta och dö utav uttråkning. Men livet är ju inte alltid roligt som dom brukar säga!

/stina

Kommentera

Publiceras ej