Måndag 12 September

1kommentarer

Veckorna flyger verkligen förbi och det står väl inte på förens jag laddar upp första bilden på vårat monster. Det enda som behövs för bebisen nu är en väska att ha blöjor osv i när man är ute på, annars är allt klart. Så nu kan h'n kommer för vi är redo, men frågan är om h'n någonsin kommer bli redo för oss. Äh, h'n får helt enkelt acceptera mig och Justin för dom vi är. Tyvärr får man ju inte välja familj haha. Nejdå, så farliga är vi inte!


Idag tänker jag inte göra ett skit. Eller jag ska byta sängkläder men annars så tänker jag bara sitta här och njuta av att vara fet. Justins mamma fick känna bebisen röra på sig för första gången igår, eller röra på sig h'n hade hicka. Hon pratade i telefon när bebisen fick hicka men jag gick upp till henne ändå och sa att bebisen hade hicka så kände hon och blev överlycklig. Så gav hon mig telefon och sa "Det är faster Mary!" så jag fick prata med Mary medans Justins mamma Yvonne lyssnade på magen när bebisen hade hicka. Sen i lördags när vi var på kalas så kom hon upp till mig när jag och Justin kom och så la hon huvudet på magen och strök magen och sa "Det här är min bebis" Hon är stolt över att hon ska bli farmor och igår så sa hon att hon hoppas det är en tjej så hon kan få köpa en docka. Hon fick ju aldrig köpa sånt när hon hade barn för hon hade ju bara Justin, men jag sa att hon kan få köpa en docka även om vi får en pojk.


Ska bli sjukt skönt att få gå till frisören imorgon och fixa till denna äckliga hårfärg! Och klippa igenom det lite, klipper mig nog kort efter att jag ha ammat färdigt. Håret kan ju bli så tunt och slitet när man ammar så klipper det hellre kort när jag är klar med det. Aja, nog strunt pratat nu.


/stina

1 kommentarer

lillasyster

12 Sep 2011 18:08

jag saknar dig <3

Kommentera

Publiceras ej