Fredag 20 April

0kommentarer

Saken jag ville vänta med att berätta igår är att jag blivit moster! Dock igår när jag skrev så var dom inne på BB så visste inte om jag fick berätta att förlossningen hade börjat. Men nu kan jag iallfall stolt säga att Leon har fått en till liten kusin. En fin liten tjej vid namn Ellen!


Fina lilla Ellen!
Kl 13,42
3602 g och 48 cm lång






Leon vaknade bara en gång inatt, gud vad skönt! Dock känner jag mig trött ändå men man har väl på tok för mycket sömn att ta igen. Men känner mig inte som en zombie iallafall så det är skönt. Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, vädret är skit precis som det varit i två veckor nu. Justin slutar nog runt två så då ska vi nog åka och handla, eller nog vi måste.


Gjorde äppelmos åt Leon som han åt till mellanmål och han åt "rusks" vilket jag var väldigt nervös över. Rusks är typ som en kaka för bebisar? Vet inte hur man ska beskriva det, den smälter i munnen så man behöver inte oroa sig att dom ska kvävas. Sen om man lägger en i en skål och häller välling över så smälter den och blir som en gröt. Men han gillade det iallafall, dock vet jag inte om hans mage gillade äppelmoset för han gjorde världens bajs på kvällen. Han hade inte ont i magen utan gjorde bara världens största bajs. Upp på ryggen och överallt så fick bada i farmors handfat.

 

/stina

Kommentera

Publiceras ej